terça-feira, 9 de abril de 2013

Wedding Day

ENGLISH
Today I´m here to share a layout that I made using a collection from Bo Bunny, "Prairie Chic", inspired by Once Upon a Sketch Challenge (april/2013). I made this with pictures from my wedding, one of the most specials day in my life.
I did some journaling in the back of my layout, as you can see in the last picture.
Thank you for visiting!

 




PORTUGUÊS
Hoje eu estou aqui para compartilhar um layout que eu fiz usando uma coleção da Bo Bunny, "Prairie Chic", inspirada pelo desafio do blog "Once Upon a Sketch" (abril/2013). Eu fiz a página com fotos do meu casamento, um dos dias mais especiais da minha vida.
Eu fiz o journaling no verso da minha página, como você pode ver na última foto.
Obrigada pela visita!

6 comentários:

  1. Camila querida

    Maravilhoso esse trabalho em todos os ricos
    detalhes.

    Os noivos estão lindos, Parabéns

    beijo carinhoso

    Regina Célia

    ResponderExcluir
  2. Love the photos you have chosen for this layout and the theme :-)
    Beautiful detail wotk on a beautiful layout!

    Thank you for joining us at OUAS in April and sharing your work!

    ResponderExcluir
  3. beautiful lovely details greetings Janneke maybe you want to visit my blog www.jannekevanveen.blogspot.com

    ResponderExcluir
  4. Camila,
    Nossa! Tudo de bom essa página, amei, perfeita!!!
    Belíssima! Como tudo o que você faz, delicada, romântica e mostra que a vida pode ser muito feliz... Sou sua fã! Beijos de sua aluna aprendiz, Daniela Lopes

    ResponderExcluir
  5. Great design Camila, and you have sun a wonderful way with texture. Love your use of layers! Thank you for playing along with us at Once Upon A Sketch for our April challenge. Love your layout!

    ResponderExcluir
  6. Awesome page with wonderful details! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

    ResponderExcluir